WEBSHOP AZ KLANTENSERVICE

 

Verzending en kosten

Wat zijn de verzendkosten?

  • Voor afleveradressen in Nederland rekenen wij €5,- bijdrage in de verzendkosten.
  • Voor afleveradressen in België en Duitsland rekenen wij €10,- verzendkosten.

Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of zendingen per bestelling.

Voor overige landen kunt u het beste even een mail sturen. U krijgt dan z.s.m. bericht terug. Indien uw bestelling €100,- of meer bedraagt, rekenen wij geen verzendkosten. Ook stofzuigers worden zonder verzendkosten bezorgd.

Hoe verzenden wij?

De pakketten worden verstuurd via GLS of PostNL. Wij kiezen zelf de verzendmethode. Indien een zending niet in zijn geheel geleverd kan worden, betaalt u toch slechts eenmaal de verzendkosten.

Hoe lang duurt een bestelling?

Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen geplaatst voor 14:00 op dezelfde dag nog te verzenden. Indien een artikel niet in voorraad is proberen we binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren. Natuurlijk zijn wij afhankelijk van onze leveranciers, mocht een bestelling langer duren dan verwacht, krijgt u altijd bericht.

 

Betaling

iDeal

Heeft u toegang tot internetbankieren, dan kunt u bij de meeste banken zonder speciale software gebruik maken van iDeal, de makkelijkste manier van veilig betalen op internet. Het gaat snel, de betaling komt direct bij ons binnen, en uw bestelling wordt direct verwerkt. Er zijn voor u geen kosten aan verbonden.

Creditcard

U kunt op AZ-onderdelen.nl ook met uw Nederlandse mastercard of Visa kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL beveiligde server, die uw gegevens versleuteld verstuurd. Na verificatie kan uw bestelling direct worden verwerkt en uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. U betaalt geen extra kosten.

Overboeking

U kunt na het afronden van uw bestelling er ook voor kiezen het orderbedrag zelf over te maken. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank.

Het orderbedrag maakt u dan over op ons banknummer: 57 59 39 184

  • IBAN:NL13ABNA0575939184
  • BIC nr: ABNANL2A

Vermeld wel altijd een ordernummer bij de betaling.

Ook hier betaalt u geen extra kosten. Wel moet u rekening houden met een iets langere levertijd.

 

Ruilen en retoursturen

14 dagen bedenktijd

Bij AZ onderdelen kunt u een artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Het is voor ons belangrijk dat het artikelen ongebruikt is en dat blisterverpakkingen niet geopend zijn. Bovendien moet de verpakking van het artikelen niet beschreven op gescheurd zijn. De productstickers moeten nog aanwezig zijn en de verpakking mag niet als verzenddoos gebruikt worden.

Bewaart u de doos waarin wij het artikel verzonden hebben en gebruikt u deze weer om het artikel retour te sturen. Beschadigde of incomplete producten komen niet voor ruilen of retourneren in aanmerking.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden:

  • Geopende blisterverpakkingen
  • Geopende verbruiksartikelen, zoals scheerbladen, inktcartridges etc..
  • Beschadigde of incomplete artikelen
  • Modules, timers, printplaten en besturingen
  • Onderdelen die elektrisch aangesloten zijn geweest.
  • Speciaal voor u bestelde artikelen.

Hoe gaat u te werk

Wilt u een artikel retour sturen, ga dan als volgt te werk:

  • Mailt u onze klantenservice: info@az-onderdelen.nl
  • Vermeldt in deze mail:
    • Het ordernummer
    • Het artikelnummer
    • Het merk, type en serienummer van uw apparaat indien van toepassing
    • reden van retour en of u wilt ruilen of alleen retourneren.

Alleen met deze volledige informatie kunnen we uw retouraanvraag in behandeling nemen. U ontvangt altijd van ons een email met instructie voor de retourzending. Na ontvangst krijgt u van ons z.s.m. bericht over de verdere afhandeling. Is de retournering akkoord bevonden, dan storten we het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug.

Kosten

Kosten voor retourzending zijn voor uw rekening, tenzij de fout aan onze zijde ligt. Onze retourafdeling zal dit bepalen.

 

Garantie en defecten

Garantie op apparaten

Op vrijwel alle huishoudelijke en verzorgingsapparaten geeft de fabrikant 24 maanden garantie. Om aanspraak op deze garantie te maken dient u het aankoopbewijs te bewaren.

Garantie op onderdelen

Op onderdelen wordt doorgaans 3 maanden garantie gegeven door de fabrikant. Om aanspraak te maken op deze garantie dient het onderdeel door een erkend installateur geplaatst te zijn. Helaas kunnen wij dus op zelf geplaatste onderdelen geen garantie geven.

Garantie op overige producten

Mocht u vragen hebben over garantie op overige artikelen, verzoeken we u om contact op te nemen per email, uw vraag wordt dan z.s.m. beantwoord.

Defect ontvangen

Heeft u een artikel defect ontvangen, of blijkt na montage dat het niet goed werkt, meldt u dit dan direct bij ons door het sturen van een mail aan retouren@az-onderdelen.nl , u dient dit binnen 2 werkdagen te doen.

Later defect

Gaat uw artikel defect na 14 dagen, neemt u dan ook contact op per mail naar: retouren@az-onderdelen.nl De verdere afhandeling is afhankelijk van de garantietermijn. U krijgt van ons dan z.s.m. bericht.

 

Contact en openingstijden

Omdat AZ Onderdelen ook een echte winkel is, kan het soms zijn dat we met klanten bezig zijn en de telefoon niet direct kunnen aannemen. U mag ons ook altijd mailen of een contactformulier op deze website invullen. U krijgt dan altijd snel bericht terug.

contactgegevens:

  • AZ Onderdelen
  • Wycker Grachtstraat 21 – 23
  • 6221CV Maastricht
  • tel: +31 043 321 74 30
  • email: info@az-onderdelen.nl
  • website: www.az-onderdelen.nl

openingstijden:

  • maandag 13:00 – 18:00
  • dinsdag t/m vrijdag 9:30 – 18:00
  • zaterdag 9:30 – 17:00