Service

AZ Onderdelen blinkt uit in service
Als je goede service geeft, komt een klant graag terug en daar zijn we blij mee!
Het is belangrijk voor de continuïteit van de zaak, maar wat is service?
Om te beginnen nemen we voor iedere klant de tijd om het onderdeel of artikel te zoeken wat hij of zij nodig heeft, is het niet voorradig, proberen we het zo snel mogelijk in huis te krijgen. Je moet gewoon even meedenken met de klant.
Ook nazorg vinden we belangrijk, bij een onverhoeds defect aan een apparaat zullen we het zo snel mogelijk voor u proberen op te lossen. Binnen de garantie sturen we het snel naar de fabrikant, zodat er geen tijd verloren gaat. Buiten de garantie voeren we de reparatie zelf uit.
Zelf uw apparaat repareren? Nog vragen, we staan ervoor open. Wellicht kunnen we u advies of een tip geven.
Stofzuiger defect?
U kunt ‘m bij ons laten repareren. Bent u slecht ter been dan kunnen we deze ook ophalen. Ook tijdens de LOCKDOWN mag u uw stofzuiger op afspraak brengen.
Reparatie van al uw apparaten
Wij repareren stofzuigers en lampen. Voor alle andere kleine apparaten kunt u het best eerst even bellen om onnodig komen te vermijden.
Voor grote huishoudelijke apparaten belt u even, dan verwijzen we u naar een goede monteur.
Onze reparatiedienst werkt als volgt:
U brengt uw stofzuiger en betaalt het onderzoekstarief van €20,- Hiervoor wordt uw stofzuiger nagekeken en u krijgt een vrijblijvende offerte. Let op: breng uw stofzuiger met een nieuwe schone stofzak, liefst zonder slang tenzij u denkt dat de slang ook defect of verstopt is. Bovendien kunt u zo nodig een leenstofzuiger meekrijgen.
Lukt het niet om uw stofzuiger te repareren, of wordt het te duur, dan brengen we uw vooruitbetaling in mindering als u bij ons een nieuwe koopt.
Kleinere huishoudelijke apparaten repareren we ook. Maar soms loont dat niet. Voor onderzoek van een klein huishoudelijk apparaat vragen we €10,- vooruit. Kan het apparaat niet meer gerepareerd worden dan ontvangt u ook weer bij aanschaf van een vergelijkbaar apparaat de kosten terug.
Voor grotere apparaten zoals een wasmachine hebben we zelf geen servicedienst, wel kunnen we u van dienst zijn door u te verwijzen naar een goede monteur. Voor overige zaken, nieuw snoer aan een lamp of iets dergelijks: doen we ook.

In onze winkel, per mail of direct via onze webwinkel.
In onze winkel of online
Artikelen bestellen gaat eenvoudig per email of telefoon. U kunt ook gebruik maken van het contact-formulier op deze website, u krijgt altijd en op korte termijn bericht. Natuurlijk kunt u ook in onze webshop terecht. Wij kunnen veel meer leveren dan we in voorraad hebben. Vindt u het niet direct, aarzel dan niet om contact op te nemen, we helpen u graag om snel uw onderdeel in huis te hebben.
Wij bezorgen uw pakketjes
Wat u ook koopt, het kan altijd bezorgd worden!
Heeft u geen tijd om een artikel op te halen, of koopt u een zwaar product, laat het even bezorgen, wel zo gemakkelijk.
Binnen Wyck komen we een apparaat zelf brengen. Daarbuiten komt de pakketdienst en kan het altijd voor €5,-
Buiten Nederland gelden andere tarieven, vraag ons dan voor de voorwaarden.