AZ-onderdelenblinkt uit in Service

Als je goede service geeft, komt een klant graag terug en daar zijn we blij mee!

Reparatie

Stofzuiger defect, u kunt ‘m bij ons laten repareren. Voor overige apparaten: vraag ons even.

Bestellen

In onze winkel, per mail of direct via onze webwinkel.

Bezorging

Wat u ook koopt, het kan altijd bezorgd worden!

AZ Onderdelen blinkt uit in service

Als je goede service geeft, komt een klant graag terug en daar zijn we blij mee!

Het is belangrijk voor de continuïteit van de zaak, maar wat is service?
Om te beginnen nemen we voor iedere klant de tijd om het onderdeel of artikel te zoeken wat hij of zij nodig heeft, is het niet voorradig, proberen we het zo snel mogelijk in huis te krijgen. Je moet gewoon even meedenken met de klant.

Bij het samenstellen van ons assortiment luisteren we goed naar de vraag van de klant. Heeft u vaker iets nodig? Een speciale lamp of een bepaald onderhoudsproduct, vraag ons ernaar, misschien kunnen we het opnemen in ons assortiment.

Ook nazorg vinden we belangrijk, bij een onverhoeds defect aan een apparaat zullen we het zo snel mogelijk voor u proberen op te lossen. Binnen de garantie sturen we het snel naar de fabrikant, zodat er geen tijd verloren gaat. Buiten de garantie voeren we de reparatie zelf uit.

Zelf uw apparaat repareren? Nog vragen, we staan ervoor open. Wellicht kunnen we u advies of een tip geven.

Reparatie van al uw apparaten

Stofzuiger defect, u kunt ‘m bij ons laten repareren. Voor overige apparaten: vraag ons even.

Onze reparatiedienst werkt als volgt:
U brengt uw stofzuiger en betaalt het onderzoekstarief van €20,- Hiervoor wordt uw stofzuiger nagekeken en u krijgt een vrijblijvende offerte. Let op: breng uw stofzuiger met een nieuwe schone stofzak, liefst zonder slang tenzij u denkt dat de slang ook defect of verstopt is. Bovendien kunt u zo nodig een leenstofzuiger meekrijgen.

Lukt het niet om uw stofzuiger te repareren, of wordt het te duur, dan brengen we uw vooruitbetaling in mindering als u bij ons een nieuwe koopt.

Kleinere huishoudelijke apparaten repareren we niet. Meestal loont dat niet. Voor grotere apparaten zoals een wasmachine hebben we zelf geen servicedienst, wel kunnen we u van dienst zijn door u te verwijzen naar een goede monteur. Voor overige zaken, nieuw snoer aan een lamp of iets dergelijks: gewoon even vragen.

In onze winkel of online

Artikelen bestellen gaat eenvoudig per email of telefoon. U kunt ook gebruik maken van het prijsopgave-formulier op deze website, u krijgt altijd en op korte termijn bericht. Natuurlijk kunt u ook in onze webshop terecht. Wij kunnen veel meer leveren dan we in voorraad hebben. Vindt u het niet direct, aarzel dan niet om contact op te nemen, we helpen u graag om snel uw onderdeel in huis te hebben.

Snelle levering

Wat u ook koopt, het kan altijd bezorgd worden!
Boven de €100,- zonder kosten. Heeft u geen tijd om een artikel op te halen, of koopt u een zwaar product, laat het even bezorgen, wel zo gemakkelijk.

Binnen Wyck komen we een apparaat zelf brengen. Daarbuiten komt de pakketdienst en kan het altijd voor €5,- Boven een aankoopbedrag van €100,- bezorgen we zonder kosten.

Buiten Nederland gelden andere tarieven, vraag ons dan voor de voorwaarden.

Meestal binnen een dag geregeld

Helaas, soms is een artikel niet voorradig, maar geen nood, we doen er alles aan om het zo snel mogelijk in huis te hebben. Meestal lukt dit al binnen 1 werkdag. Wilt u het komen halen, of zullen we het opsturen, u mag het zeggen.

TOP